توسعه دهندگان رهام

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

Raham Development

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque scelerisque nulla vitae turpis convallis, et tincidunt ligula lacinia. Maecenas id condimentum velit, vel egestas justo. Nunc tempor pellentesque sem vitae suscipit. Phasellus ac tincidunt nibh. Phasellus vitae erat non libero posuere fringilla id in odio. Donec dictum velit ornare, faucibus leo id, ornare ex.

تیم دیجیتال مارکتینگ رهام

رهام اَدز با داشتن نیروهای متخصص در زمینه های مدیریت شبکه های اجتماعی، عکاسی و فیلم برداری، طراحی، چاپ، برندینگ، مشاوره تبلیغات و کمپین نویسی با سابقه انجام پروژه های شناخته شده در شرکت ها، کارخانه ها، هلدینگ ها و سازمان ها همواره خدمات متفاوتی را ارایه نموده است و افتخارات بسیاری را برای مجموعه رهام به ارمغان آورده است.

Raham Advertisment

Raham Ads has specialized services in the fields of social media management, photography, design, print and branding, with a history of performing well-known projects in companies, factories, holdings and organizations, has always provided different services and It has brought many honors to Raham Team.

توسعه دهندگان رهام

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

Raham Development

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque scelerisque nulla vitae turpis convallis, et tincidunt ligula lacinia. Maecenas id condimentum velit, vel egestas justo. Nunc tempor pellentesque sem vitae suscipit. Phasellus ac tincidunt nibh. Phasellus vitae erat non libero posuere fringilla id in odio. Donec dictum velit ornare, faucibus leo id, ornare ex.

تیم رهام آرشیتکت

تیم مهندسی معماری رهام آرک، پروژه های معماری از صفر تا صد طراحی و اجرا در کنار کارفرمایان محترم فعالیت میکند و در زمینه های معماری، معماری داخلی، دکراسیون و چیدمان، بازسازی و نوسازی، غرفه های نمایشگاهی، ساخت ویلا و ساختمان، طراحی نما و … توسط تیم متخصص و حرفه ای پیشگام است.

Raham Architecture Team

Raham Arch Architectural Engineering Team, architectural projects from zero to one hundred design and execution with respectable employers in the fields of architecture, interior architecture, decoration and layout, reconstruction and renovation, exhibition stands, construction of villas and buildings, facade design . And … is pioneered by a professional team.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی

اشتراک گذاری:

تیزر اینستاگرامی می تواند فروش محصولات یا خدماتتان را چندین برابر کند اما اگر شما قصد ساخت کلیپ برای اینستاگرام دارید و وقتی به صورت حرفه ای این کار را انجام ندهید امکان دارد نتیجه معکوس بگیرید و پولتان را هدر دهید. چون همانطور که ساخت کلیپ تبلیغاتی اینستاگرامی بسیار مهم است چگونه ساخته شدن و تولید و وایرال آن در فضای اینستاگرام هم مهم است. نسبت هزینه تولید و هزینه پخش درست در اینستاگرام نیز اهمیت بالایی دارد. یعنی اگر شما برای ساخت کلیپ تبلیغاتی اینستاگرمی تان بیست میلیون هزینه کرده اید حداقل برای وایرال آن باید صد میلیون تومان هزینه کنید تا این تیزر شما به صورت خیلی مناسب وایرال شود. هر چه مبلغ ساخت تیزر بالاتر می شود هزینه وایرال کردن آن هم بالاتر می رود. چون شما اگر بهترین تیزر تبلیغاتی اینستا دنیا هم داشته باشید اگر پخش مناسبی نداشته باشید و مردم تیزر را نبینند هیچ فایده ای برای کسب و کار و بیزنستان ندارد.

ساخت کلیپ یک دقیقه ای برای اینستاگرام

شما در اینستاگرام می توانید کلیپ های یک دقیقه ای تبلیغاتی برای پیجتان داشته باشید. البته با اضافه شدن امکان آپلود پست با مدت زمان بالا ، این امکان از یک دقیقه تا یک ساعت قابل انجام است. ولی یک دقیقه زمان مناسبی است تا شما ساخت تیزر برای اینستاگرام داشته باشید. تفاوت کلیپ تبلیفاتی و ویدیو تبلیغاتی برای اینستاگرام در زمان آن است. معمولا کلیپ های تبلیغاتی اینستاگرامی کمتر از یک دقیقه است و ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی تا بیست دقیقه می تواند زمان آن باشد.

ساخت تیزر معرفی پیج اینستاگرام

شما اگر به تازگی می خواهید برای برندتان، خدماتتان، تولیداتتان و … دست به تبلیغات بزنید و پیج اینستاگرامتان را تازه راه اندازی کرده اید مهمترین کار داشتن یک استراتژی تبلیغاتی مناسب است.

استراتژی تبلیغات مناسب یعنی اینکه قرار است در طول یک سال چند نیزر تبلیغاتی بسازید با چه رویکردی این تیزرها ساخته شود در چه پیج هایی این تیزرها وایرال شود، هدف از ساخت این تیزرها و وایرال آن چیست. بعد از اینکه مسیرتان برای تبلیغات مشخص شد اولین گام برای معرفی خود به دیگران ساخت تیزر معرفی پیج اینستاگرام می باشد.

در این تیزر باید اهداف اصلی شما و خدماتتان به مخاطبین گفته بشود و هر چه می شود از اضافه گویی پرهیز شود. چون بار اولی است که قرار است تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرام داشته باشید باید این تیزر خیلی جذاب و دیدنی باشد و کسانی که این تیزر تبلیغاتی را می بینند برای دیگران ارسال کنند و خودشان هم حتما زیر پستتان کامنت و لایک بزنند.

ساخت کلیپ تبلیغ پیج اینستاگرام

بعد از اینکه شما یک  تیزر یا چند تیزر معرفی پیج ایسنتاگرامتان را ساخته اید بهتر است به سراغ ساخت کلیپ اینستاگرام بروید. در این مرحله می توانید زمان بیشتری را صرف پرداختن به تبلیغات کاریتان داشته باشید و نیاز نیست مثل تیزر خیلی خلاصه به کلیات بپردازید. شما زمان بیشتری را می نوانید داشته باشید تا به جزئیات بیشتر بپردازید  اما یادتان باشد درست است که زمان کلیپ نسب به  تیزر بیشتر است اما فراموش نکنید که بیننده نباید از مطالبی که شما در قالب کلیپ اینستاگرامی به آن نشان می دهید خسته بشود و علاقه داشته باشد که تا آخر کلیپ را ببیند. موارد اصلی که در جذابیت کلیپ اینستاگرامی نقش دارد داشتن سناریو جذاب، موسیقی، لوکیشن ها و بازیگران مناسب می باشد.

تیزر مسابقه اینستاگرامی

یکی از مواردی که مردم در اینستاگرام آن را دنبال می کنند دیدن تیزر مسابقه اینستاگرامی است. فرضا شما در ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی یک مسابقه برگذار می کنید و می گویید قرار است به کسانی که این تیزر را شیرو لایک و کامنت بکنند به قید قرعه جایزه بدهیم. هر چه تعداد این جوایز و مبلغ مادی جایزه بیشتر باشد شانس خیلی بیشتری را دارید که کلیپ تبلیغاتی اینستاگرامی تان بیشتر ارسال و مورد استقبال قرار بگیرد. شما باید تیزر تبلیغاتی مسابقه ای که می خواهید برای جذب فالور در پیجتان داشته باشید را بسازید یعنی در حالیکه به مسابقه اشاره می کنید تیزری داشته باشید که پیجتان و فعالیتتان را به مخاطبین معرفی بکند.

ساخت استوری تبلیغاتی اینستاگرام

شما تیزرهای تبلیغاتی را می توانید در دو قاب پستی و استوری داشته باشید. وقتی شما در قاب پست تیزر تبلیغاتی می سازید این تیزر را در پیج خودتان و پیج های که می خواهید تبلیغات برایتان انجام بدهند به صورت پست می توانید در ایسنتاگرام بارگذاری کنید اما  اگر می خواهید تیزر تبلیغاتی را به صورت استوری برایتان پیج ها تبلیغات کنند باید به فکر ساخت استوری تبلیغاتی اینستاگرامی باشید. یعنی فیلم خروجی تبلیغاتی در ابعاد استوری ساخته شود که این نکته را شرکت سازنده تیزر تبلیغاتی باید بداند که در چه قابی برای شما بسازد.

ساخت تیزر اینستاگرامی می تواند به شما در بهبود کسب و کارتان کمک زیادی بکند اما این را بدانید که  تبلیغات مناسب و اصولی خیلی مهم است، تیم رهام در زمنیه ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی سال هاست که فعالیت دارد و می تواند به شما مشاوره رایگان در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرمی بدهد.

چرا از مشاور تبلیغاتی استفاده کنیم؟

شما می توانید مسیر رسیدن به هدفتان را خودتان طی کنید، بدون آنکه از کسی سوالی بپرسید یا کمکی بگیرید. مسلما وقتی رویکرد اینگونه باشد شما با چالش هایی روبرو می شوید که قبلا آنها را تجربه نکرده اید و حل آنها نیازمند بررسی، زمان گذاشتن و تجربه کسب کردن توسط خود شماست.

بسیار دیده شده صاحبان برند با این مشکلات روبرو می شوند، زیرا برای حضور در مکانی که شناختی از آن نداشتند بدون کمک وارد شده اند و اشتباهات فراوانی را مرتکب شده اند.

برای اینکه چنین مشکلاتی پیش نیاید و شما زمان و هزینه خود را هدر ندهید پیشنهاد می شود از تجربه دیگران در زمینه هایی که تخصص ندارید استفاده کنید.

در تبلیغات و مارکتینگ نیز اینگونه است. وقتی از مشتریانم برای اولین بار می پرسم که چرا فکر می کنند که باید سایت داشته باشند اکثرا می گویند چون فلان رقیب ما هم سایت دارد! در حالی ه این نباید عامل اصلی شما برای سایت باشد.

مثل هر مسیر دیگری، در تبلیغات و بازاریابی اگر مشاورین مناسبی در کنار خود داشته باشید می توانید در زمان بسیار صرفه جویی کنید و صرفه جویی در زمان یعنی صرفه جویی در هزینه.

مشاورین تبلیغاتی و بازاریابی به شما کمک خواهند کرد چطور وارد بازار شوید، چطور سهمی از بازار را برای خود کنید و روز به روز این سهم را بیشتر کنید. کجاها تبلیغ کنید و چطور خود را به مخاطبان نشان دهید. بهترین رسانه ها برای حضور برند شما کدامند و با چه رویکردی باید خودمان را در آن رسانه ها نشان دهیم.

یک مشاور تبلیغات تمام سعی خود را می کند تا برند را در مسیری درست از نظر معرفی و پروموشن قرار دهد. امروزه به دلیل رقابت بسیار بالا در هر کسب و کاری، نیاز به داشتن یک مشاوره تبلیغاتی احساس می شود.

مزیت های داشتن مشاور تبلیغاتی

اگر وارد بازار تبلیغات شوید مشاهده خواهید کرد که حرکت در بازار شلوغ تبلیغات کار آسانی نیست، حتی اگر بخواهید یک تبلیغ کوچک در اینستاگرام دهید.

اگر به نکات تبلیغاتی آشنا نباشید می توانید برند خود را حتی با تبلیغ کردن به خطر بیاندازید. در واقع مشاور تبلیغاتی کمک می کند که مسیری را انتخاب کنید که در بهترین حالت لحن و صدای برند به گوش مخاطب خاص برند برسد.

مشاور تبلیغاتی مسیر تبلیغات را با دیدی تجربی و علمی بررسی می کند و کمک خواهد کرد که شما در تبلیغات و معرفی برند خود با بهترین رویکرد و بدون مشکل پیش بروید.

فرق مشاوره تبلیغاتی و مشاوره مارکتینگ

مشاور مارکتینگ نحوه حضور در رسانه ها و فروش را مشخص می کند در حالی که مشاور تبلیغاتی روشهای انجام تبلیغات را در رسانه های انتخاب شده بررسی می کند.

یک مشاور مارکتینگ نوع حضور شما در رسانه ها را آنالیز و مشخص می نماید اما یک مشاور تبلیغاتی متدها و شکل تبلیغ را مورد بررسی قرار می دهد.

چرا مشاور تبلیغاتی بگیریم؟

موفقیت یا عدم موفقیت مسئله این است. در شرکتها و برندهای بزرگ وجود یک شرکت یا نفر به عنوان تیم یا مشاور تبلیغاتی بسیار اهمیت دارد. اما این نکته هم حائز اهمیت است که فقط داشتن مشاور تبلیغاتی شما را در تبلیغات و معرفی برندتان به موفقیت نمی رساند و عوامل تاثیر گذار دیگری نیز وجود دارد.

ارزش وجود یک مشاور تبلیغاتی موقعی مشخص می گردد که مفهوم تبلیغ درست و هدفمند را بدانیم. اما براستی این مفهوم چه معنی ای دارد؟

مفهوم تبلیغات هدفمند

تبلیغ راهی است برای معرفی و رساندن پیام یک برند به مخاطب، بطوریکه در کوتاهترین زمان انتقال پیام برند انجام شود.

تبلیغات هدفمند یعنی رسانه ای توسط مشاور مارکتینگ انتخاب شود و مشاور تبلیغاتی سعی کند روش و رویکردی مناسب را برای ابزار رسانه و شکل حضور در رسانه مشخص نماید.

با توجه به توضیحات بالا اهمیت استفاده از مشاورین تبلیغاتی و مارکتینگ بیشتر درک می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تبلیغات هدفمند کلیک کنید.

تاثیرات مشاور تبلیغاتی برای برند

برنامه ریزی می خواهد! رسیدن به موفقیت با برنامه ریزی امکان پذیر است و موفقیت در تبلیغات نیز از این مورد مستثنا نیست. موفقیت تبلیغاتی یک برنامه جامع تبلیغاتی طلب می کند و نوشتن یک برنامه جامع کار تیم و مشاورینی با تجربه در این زمینه است.

تبلیغات سرمایه گذاری است. این جمله ای است که بارها شنیده اید. بزرگترین برندهای ایران در تبلیغات را ببینید، ایرانسل و همراه اول. اینها که این همه مشتری دارند، پس چرا هر روز دنبال تبلیغ کردند؟!

جواب این است که آنها برای مشتریان آینده ی خود تبلیغ می کنند و این یعنی سرمایه گذاری در آینده. بزرگترین شرکتها برای موفقیت خود نیز از تیم ها و مشاورین تبلیغاتی استفاده می کنند. البته این به این مفهوم نیست که شما که یک برند کوچک دارید به مشاور نیاز ندارید!

در مرحله اول مشاور مارکتینگ مشخص می کند برای حضور یک برند در چه رسانه هایی باید حضور پیدا کرد.

در مرحله دوم مشاور تبلیغاتی ماهر قبل از اینکه رویکرد و ذهنیت مدیران برند در او اثر بگذارد، با توجه به داده ها و مخاطبین یک برند باید برنامه ریزی کند که با چه روش و متدی می توان روی مخاطبین تاثیر گذاشت.

برنامه تبلیغاتی یک مشاور مثل تجویز پزشک برای مریض می ماند و این موضوع یعنی اکثر مواقع مشاورین تبلیغاتی و مارکتینگ مسیری را مشخص می کنند که شاید از نظر کارفرماها درست نباشند. اما همیشه بهتر است به صحبت های مشاور تبلیغاتی و مارکتینگ خود گوش دهید و به وی اطمینان کنید.

وظایف مشاور تبلیغاتی و مارکتینگ

یک مشاور تبلیغاتی و مارکتینگ یا یک شرکت مشاور در تبلیغات و بازارایابی وظایفی دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • شناخت کامل از موضوع و صنعت برند و تهیه گزارش از آن صنعت
  • بدست آوردن اندازه بازار و سهم رقبای اصلی
  • شناخت کامل از برند، پتانسیل ها و ضعف ها
  • بررسی و مشاهده تبلیغات در موضوع برند و بدست آوردن نکات مثبت و منفی
  • مشخص کردن رسانه های هدف توسط مشاورین مارکتینگ Media Consultant
  • بدست آوردن ایده های تبلیغاتی برای معرفی و انتقال پیام برند به مخاطبین
  • ایجاد برنامه تبلیغاتی برای حضور دقیق برند در رسانه های انتخاب شده
  • برنامه ریزی تبلیغاتی باید با توجه به بودجه مورد تایید صاحبان برند باشد
  • پیش بینی روند رو به رشد برند با توجه به برنامه های مارکتینگ و تبلیغاتی

گزارش گیری از روند اجرا شده و ترمیم و بهبود آن در هرلحظه