توسعه دهندگان رهام

تیم برنامه نویسی رهام با داشتن ۹ سال سابقه در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، کدنویسی، سئو و تسلط به  ۱۲  زبان برنامه نویسی و همچنین با داشتن بیش از ۵۰ وبسایت وردپرسی، ۳۰ وبسایت جوملایی و ۱۰ وبسایت اختصاصی و همچنین همکاری در بیش از ۶۰ پروژه مستقل می تواند تمامی نیاز های کسب و کار شما را پوشش دهد

Raham Development

Raham programming team with 9 years of experience in website design, application design, coding, SEO and mastering 12 programming languages, as well as having more than 50 WordPress websites, 30 Joomla websites and 10 dedicated websites, as well as cooperation in more than 60 independent projects can cover all your business needs

تیم دیجیتال مارکتینگ رهام

رهام اَدز با داشتن نیروهای متخصص در زمینه های مدیریت شبکه های اجتماعی، عکاسی و فیلم برداری، طراحی، چاپ، برندینگ، مشاوره تبلیغات و کمپین نویسی با سابقه انجام پروژه های شناخته شده در شرکت ها، کارخانه ها، هلدینگ ها و سازمان ها همواره خدمات متفاوتی را ارایه نموده است و افتخارات بسیاری را برای مجموعه رهام به ارمغان آورده است.

Raham Advertisment

Raham Ads has specialized services in the fields of social media management, photography, design, print and branding, with a history of performing well-known projects in companies, factories, holdings and organizations, has always provided different services and It has brought many honors to Raham Team.

تیم ارتباطات رهام

تیم ارتباطات رهام قدیمی ترین و پر سابقه ترین بخش رهام می باشد که با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه های شبکه، دوربین های مدار بسته و … می تواند تمامی نیاز های کسب و کار شما را رفع نماید.

Raham Communication

Raham communication is the oldest and most experienced department of Raham, which with more than 15 years of experience in the fields of network, CCTV, etc., can solve all your business needs.

تیم رهام آرشیتکت

تیم مهندسی معماری رهام آرک، پروژه های معماری از صفر تا صد طراحی و اجرا در کنار کارفرمایان محترم فعالیت میکند و در زمینه های معماری، معماری داخلی، دکراسیون و چیدمان، بازسازی و نوسازی، غرفه های نمایشگاهی، ساخت ویلا و ساختمان، طراحی نما و … توسط تیم متخصص و حرفه ای پیشگام است.

Raham Architecture Team

Raham Arch Architectural Engineering Team, architectural projects from zero to one hundred design and execution with respectable employers in the fields of architecture, interior architecture, decoration and layout, reconstruction and renovation, exhibition stands, construction of villas and buildings, facade design . And … is pioneered by a professional team.

اینستاگرام

11 نکته مهم برای افزایش فروش در اینستاگرام

همانطور که می‌‌دانید یکی از منبع در آمد های مهم برای انواع کسب و کار ها از راه اینستاگرام می‌باشد. در این مقاله با تیم رهام ادز همراه شوید تا با 11 نکته ای که در افزایش فروش در اینستاگرام برای شما بسیار مهم است آشنا شوید.

چرا از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

در اینکه اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری فیلم و عکس و حتی کسب و کار مورد نظر شما است شکی نیست. اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در جهان دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا مکان مناسبی برای شروع کسب و کار شما باشد.

اما یکی از موضوعاتی که افراد در مورد شروع کسب کار خودشان در اینستاگرام نگرانی دارند این است که می‌گویند فقط کسب و کار هایی مانند عکاسی، نقاشی و یا آموزش های مختلف می‌توانند به فروش برسند و کسب و کار ما ممکن است فروش نداشته باشد. اما جای نگرانی نیست زیرا اینستاگرام یک پلتفرم بازاریابی برای همه مشاغل می‌باشد و اصلا جای نگرانی نیست.

در ادامه با ما همراه باشید که یکسری آمار جالب رو با هم ببینیم :

  • 90% از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند معروف را دنبال می‌کنند.
  • 83% از کاربران اینستاگرام کسب و کار ها و برند های جدیدی را در اینستاگرام پیدا می‌کنند.
  • 80% از کاربران اینستاگرام می‌گویند که هنگام تصمیم گیری برای خرید یک محصول اینستاگرام به آنها کمک می‌کند.

با این حال اینستاگرام یکسری قوانین برای کاربران مطرح کرده است.

اینستاگرام در سال 2016 الگوریتم های خود را تغییر داد تا پست به جای ترتیب زمانی، بر اساس میزان محبوبیت به کاربران نشان داده شوند.

همین موضوع باعث شد تا پست هایی با تعامل پایین هرگز برای کاربر نمایش داده نشوند. پس برای افزایش فروش در اینستاگرام باید یکسری نکات ضروری را رعایت کنید تا پیج شما و کسب کار شما دیده شود.

1- افزایش فروش در اینستاگرام با عکس های جذاب

تصور کنید که یک کاربر عادی وارد اینستاگرام می‌شود و در اکسپلور می‌چرخد و مدام با پست های خسته کننده و تکراری رو به رو می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا کاربر از اینستاگرام خسته شود.

حال اگر شما از یک عکس جذاب برای کاور پست اینستاگرام خود استفاده کنید باعث می‌شود تا نظر کاربر را جلب کنید و پست اینستاگرامی شما دیده شود. و همچنین ممکن است باعث افزایش فروش در اینستاگرام برای شما شود.

در ادامه درباره 3 نکته که باعث افزایش تعامل کاربران با تصاویر پیج اینستاگرامی شما می شود ، اشاره می‌کنیم.

تصاویری ارسال کنید که با مخاطبان شما صحبت کند

با توجه به علایق کاربران عکس هایی به اشتراک بگذارید که نظر افراد را جلب کند. مثلا اگر یک پیج آشپزی دارید عکس هایی از غذا های پر طرفدار بگذارید تا کاربر از پیج شما خوشش بیاید.

قوانین عکاسی را رعایت کنید

برای جذب کاربر بیشتر ، بهتر است نکات عکاسی که باعث بهتر شدن عکس های شما می‌شود را رعایت کنید. البته جای نگرانی نیست چون برای عکاسی با کیفیت شما حتما به تجهیزات کامل عکاسی ندارید و فقط کافی است نکاتی که الان می گوییم را رعایت کنید:

  • از نور طبیعی استفاده کنید.
  • در هنگام طلوع و غروب و یا در یک روز ابری، عکس بگیرید.
  • نور دهی ، بیش از حد نباشد.
  • از زاویه های مختلف عکاسی کنید.
  • از فریم های مختلف و خاص عکاسی استفاده کنید.

استفاده از ابزار های مختلف برای جذاب کردن عکس

ابزار ها و برنامه های مختلفی غیر از فتوشاپ وجود دارد که به شما برای بهتر شدن عکس هایتان کمک می‌کند که در ادامه چند تا از بهترین آنها را به شما می‌گوییم :

  • VSCO : این برنامه یکی از بهترین و پر طرفدارترین برنامه ویرایش عکس بین عکاسان می‌باشد.
  • Canva : این ابزار هم برای ویرایش عکس امکانات زیادی در اختیار شما می‌گذارد .
  • A color story : با این برنامه هم فیلتر های قابل تنظیم و تم های رنگی برای عکس انتخاب کنید.

در نتیجه با تمام نکاتی که در بالا گفته شد میتوانید از طریق عکس ، افزایش فروش در اینستاگرام داشته باشید.

2- مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید

برگزاری مسابقات اینستاگرامی باعث می‌شود نرخ تعامل بیشتر شود و همچنین کامنت بیشتری بگیرید و تعداد زیادی فالوور جدید هم به دست آورید.

حال می‌خواهیم 3 نمونه از مسابقات کوچک اینستاگرامی که می‌توانید در پیج خود اجرا کنید را ببینیم :

  • لایک کنید، کامنت بگذارید و فالو کنید: این حرف باعث می‌شود تا کاربران به سخنان شما گوش دهند و پیج شما را فالو کنند و یا کامنت بگذارند.
  • دوستانتان را تگ کنید: این کار همچنین باعث کامنت بیشتر زیر پست شما می‌شود و همچنین به ازای هر شخصی که زیر پست شما تگ می‌شود یک امتیاز دریافت می‌کنید.
  • محتوای تولید شده توسط کاربر: مخاطبان، پست های مخصوص خود را ایجاد می‌کنند و کسب کار شما را تگ می‌کنند و یا از هشتگی که شما ایجاد کردید استفاده می‌کنند.

همین کار های کوچکی که می‌توانید به راحتی بکنید باعث افزایش فروش در اینستاگرام شما و دیده شدن کسب و کار شما می‌شود.

3- از ویدیو استفاده کنید

ویدیو های اینستاگرام 2 برابر سایر پست ها باعث تعامل مخاطبان می‌شود. پس اگر می‌خواهید توجه فالوور هایتان را جلب کنید بهتر است از ویدیو استفاده کنید.

حالا چند نکته بهتون خواهیم گفت که اگر می‌‌خواهید توی پیجتون ویدیو آپلود کنید حتما باید این نکات رو رعایت کنید:

  • مدت زمان ویدیو های خود را کوتاه کنید و سعی کنید در همان لحظات اول ویدیو توجه مخاطب را جلب کنید.( این موضوع در پیج فروشگاهی بسیار باعث افزایش فروش در اینستاگرام می‌شود.)
  • ویدیو هایتان کپشن داشته باشد.
  • با داشتن یک استراتژی مشخص برای ویدیو ها ، موضوعات آنها را از قبل برنامه ریزی و مشخص کنید.
  • از پشت صحنه کسب و کارتان ویدیو درست کنید.
  • از محصولات خودتان در حین استفاده ویدیو بگیرید و با این کار هم افزایش فروش در اینستاگرام داشته باشید و هم اعتماد مشتری را جلب کنید.
  • نکات مهم فیلم برداری و عکاسی را رعایت کنید.

4- محتوای اختصاصی را با استوری به اشتراک بگذارید

از استوری های پیجتون برای اقدامات پشت صحنه استفاده کنید تا بتوانید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید و افزایش فروش در اینستاگرام را برای کسب و کار خود تجربه کنید.

5- به کامنت ها پاسخ دهید

وقتی کاربری زیر پست شما کامنت گذاشته است در اکثر اوقات به این معنا است که از محتوای شما خوشش آمده است. در جواب کامنت شما هم باید به کاربران پاسخ دهید. این کار باعث می‌شود که به کاربر احساس خوبی دست بدهد و از پیج شما و اخلاق شما خوشش بیاید و با شما ارتباط نزدیکتر و صمیمی تری برقرار کند.

6- افزایش فروش در اینستاگرام از طریق گروه اینستاگرامی “پاد”

اگر کسب و کارتان را تازه وارد اینستاگرام کردید و فالوور های زیادی ندارید برای اینکه بتوانید افزایش فروش در اینستاگرام داشته باشید می‌توانید از گروه های با کیفیت اینستاگرامی (پاد) استفاده کنید.

چگونه با گروه های پاد افزایش فروش در اینستاگرام داشته باشیم؟

  • یک گروه کوچک در اینستاگرام پیدا کنید.( در واقع پاد ها گروهی از کاربران اینستاگرامی هستند که برای افزایش فروش، افزایش فالوور های و تعامل بیشتر با هم متحد می‌شوند.)
  • در گروه پاد فعال باشید؛ یعنی پست های سایر اعضای گروه را لایک کنید، زیر پست آنها کامنت بگذارید و به اشتراک بگذارید.
  • اگر شما کار هایی که گفته شد را انجام دهید، در عوض این کار ها ، پست های شما هم لایک می‌شود و همچنین کامنت ها و اشتراک گذاری پست های شما هم بیشتر می‌شود.

در گروه های پاد باید به یاد داشته باشید که:

  • از عضویت در گروه های بزرگ و نامطلوب خودداری کنید.
  • در عوض به سراغ گروه های کوچکی بروید و با آنها تعامل برقرار کنید.
  • به وظایف خود در این گروه ها عمل کنید. یعنی لایک کنید، کامنت بگذارید و پست های دیگران را به اشتراک بگذارید تا شما هم پیشرفت کنید.( توجه داشته باشید که در صورت غیر فعال بودن از گروه بیرون انداخته می‌شوید.)
  • عضویت در این گروه ها برای شروع در اینستاگرام بسیار عالی می‌باشد. چرا که هم افزایش فروش در اینستاگرام پیدا می‌کنید و هم فالوور های واقعی برای شما کامنت می‌گذارند و پست های شما را لایک می‌کنند.

7- افزایش فروش در اینستاگرام با هشتگ گذاری درست

استفاده از هشتگ های مرتبط با حوزه کاری شما باعث می‌شود تا پست های شما در صفحاتی نمایان شود که از این هشتگ ها استفاده می‌شود. پس در نتیجه اگر از هشتگ های کمی استفاده می کنید سعی کنید به درستی استفاده کنید تا پست های شما برای افراد بیشتری نمایش داده شود.

اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا 30 هشتگ زیر پست های خود استفاده کنید. شما هم از این فرصت استفاده کنید تا می‌توانید از هشتگ های درست استفاده کنید.(هم انگلیسی هم فارسی) و به این نکته توجه داشته باشید که هم از هشتگ های پر طرفدار و پر بازدید استفاده کنید و هم از هشتگ های کوچک

در ادامه به چند تا از پربازدیدترین هشتگ ها می پردازیم :

افزایش فروش در اینستاگرام

برای مثال اگر شما در حوزه عکاسی کار می‌کنید می‌‌توانید از هشتگ Photography استفاده کنید.

8- از لینک ها به درستی استفاده کنید

همانطور که می‌‍‌دانید اینستاگرام به شما اجازه گذاشتن لینک در پست های رو نمی‌دهد اما با این حال شما می‌توانید به دو روش از لینک استفاده کنید.

Bio Option

افزایش فروش در اینستاگرام

اگر که وب سایت یا صفحه دومی برای خود و کسب و کارتان دارید ، اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید لینکی را در قسمت بایو پیج خود بگذارید.

Story

همچنین در استوری خود لینک بگذارید که کاربر بتواند به لینکی که شما گذاشتید وارد شود.

9- افزایش فروش در اینستاگرام با اینفلوئنسر ها

همانطور که می‌‌دانید شغل اینفلوئنسری در اینستاگرام محبوب می‌باشد و افرادی هستند که در این حوزه به موفقیت رسیدند. یک اطلاعات جالب در همین زمینه وجود دارد که می‌گویند بازاریابی اینفلوئنسر در جذب فالوور و افزایش فروش در اینستاگرام بسیار موثر است. این موضوع بدین معنا می‌باشد که ارتباط با اینفلوئنسر های محبوب می‌تواند برای شما پیشرفت بزرگی به همراه داشته باشد.

البته توجه داشته باشید که شما سراغ همکاری با هر اینفلوئنسری نمی‌توانید بروید. شما باید سراغ انفلوئنسرهایی بروید که:

  • مرتبط با کسب و کار شما هستند.
  • در حوزه خود از نفوذ واقعی برخوردار هستند.
  • محصولات و مطالب شما به درد فالوور های آنها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خورد.

10- از ایموجی استفاده کنید

سال 1999 یک هنرمند برای اولین بار ایموجی را طراحی کرد و سپس مدت ها بعد این تصاویر به موبایل ها راه پیدا کردند. در سال 2007 ایموجی ها به صورت رسمی در جهان مورد استفاده قرار گرفتند در حال حاضر افراد برای ابراز احساسات در هنگام چت کردن از ایموجی ها استفاده می‌کنند.

در پست ها و استوری های خود از ایموجی های قلب، رنگین کمان، لبخند استفاده کنید چون این ایموجی ها حس خوبی رو به کاربر می‌دهند. همچنین استفاده از ایموجی باعث ‌شود تا کاربر حس بهتری رو نسبت به پیج شما پیدا کند.

11- افزایش فروش در اینستاگرام با تبلیغات جذاب

در حال حاضر تبلیغات زیادی در دنیای مجازی به خصوص اینستاگرام وجود دارد اما آنهایی که تبلیغات جذاب و خلاقانه تری دارند بازخورد بیشتر و بهتری هم دریافت می‌کنند.

اگر می‌خواهید در اینستاگرام تبلیغ بروید حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • مشخص کنید مخاطبان از شما چه می‌‌خواهند
  • از متن های کوتاه استفاده کنید.
  • با کاربران تعامل داشته باشید.
  • تبلیغات خلاقانه داشته باشید.

چند نمونه تبلیغات خلاقانه :

تبلیغ خلاقانه یک باشگاه کاراته
تبلیغ خلاقانه ماشین فیات در فرودگاه

جمع بندی

امیدواریم اطلاعاتی که با شما به اشتراک گذاشتیم مفید و کاربردی بوده باشه و اگر تمام نکاتی که گفتیم رو رعایت کنید می‌توانید افزایش فروش در اینستاگرام داشته باشید.
اگر مشکلی در اینستاگرام دارید می‌توانید روی ما حساب کنید و به پشتیبانی سایت رهام پیام بدید.

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raham419pro

خیلی جالب بود

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x