توسعه دهندگان رهام

تیم برنامه نویسی رهام با داشتن ۹ سال سابقه در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، کدنویسی، سئو و تسلط به  ۱۲  زبان برنامه نویسی و همچنین با داشتن بیش از ۵۰ وبسایت وردپرسی، ۳۰ وبسایت جوملایی و ۱۰ وبسایت اختصاصی و همچنین همکاری در بیش از ۶۰ پروژه مستقل می تواند تمامی نیاز های کسب و کار شما را پوشش دهد

Raham Development

Raham programming team with 9 years of experience in website design, application design, coding, SEO and mastering 12 programming languages, as well as having more than 50 WordPress websites, 30 Joomla websites and 10 dedicated websites, as well as cooperation in more than 60 independent projects can cover all your business needs

تیم دیجیتال مارکتینگ رهام

رهام اَدز با داشتن نیروهای متخصص در زمینه های مدیریت شبکه های اجتماعی، عکاسی و فیلم برداری، طراحی، چاپ، برندینگ، مشاوره تبلیغات و کمپین نویسی با سابقه انجام پروژه های شناخته شده در شرکت ها، کارخانه ها، هلدینگ ها و سازمان ها همواره خدمات متفاوتی را ارایه نموده است و افتخارات بسیاری را برای مجموعه رهام به ارمغان آورده است.

Raham Advertisment

Raham Ads has specialized services in the fields of social media management, photography, design, print and branding, with a history of performing well-known projects in companies, factories, holdings and organizations, has always provided different services and It has brought many honors to Raham Team.

تیم ارتباطات رهام

تیم ارتباطات رهام قدیمی ترین و پر سابقه ترین بخش رهام می باشد که با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه های شبکه، دوربین های مدار بسته و … می تواند تمامی نیاز های کسب و کار شما را رفع نماید.

Raham Communication

Raham communication is the oldest and most experienced department of Raham, which with more than 15 years of experience in the fields of network, CCTV, etc., can solve all your business needs.

تیم رهام آرشیتکت

تیم مهندسی معماری رهام آرک، پروژه های معماری از صفر تا صد طراحی و اجرا در کنار کارفرمایان محترم فعالیت میکند و در زمینه های معماری، معماری داخلی، دکراسیون و چیدمان، بازسازی و نوسازی، غرفه های نمایشگاهی، ساخت ویلا و ساختمان، طراحی نما و … توسط تیم متخصص و حرفه ای پیشگام است.

Raham Architecture Team

Raham Arch Architectural Engineering Team, architectural projects from zero to one hundred design and execution with respectable employers in the fields of architecture, interior architecture, decoration and layout, reconstruction and renovation, exhibition stands, construction of villas and buildings, facade design . And … is pioneered by a professional team.

تیم مهندسی معماری رهام آرک با مهندسین حاذق معماری و عمران در تهران و دیگر شهرستان‌های ایران فعالیت می کنند. تیم رهام با اتکا به دانش روز معماری دنیا و جدیدترین متد اجرا در زمینه های طراحی سه بعدی، معماری و اجرای پروژه های معماری سعی در کسب رضایت کارفرمایان دارند. و با ارائه بهترین کیفیت در حوزه های طراحی و اجرای معماری، نقشه کشی معماری، ویلا سازی، محوطه سازی، فضای سبز و نماسازی پیشگام هستند.
تیم مهندسی معماری رهام آرک با همکاری مهندسین خلاق و توانا و با تکیه بر دانش فنی و تخصصی آن ها و رویکردهای مختلف از جمله معماری پایدار و حفظ محیط زیست، با ویژگی ارتقاء سطح کیفیت زندگی شما عزیزان فعالیت میکنند. رهام آرک از مرحله ۰ تا ۱۰۰ طراحی و اجرا و در نهایت دکوراسیون و معماری داخلی فضا در خدمت شما عزیزان می باشد تا مطلوب ترین نتیجه ممکن را برای شما و بهینه ترین و باکیفیت ترین طراحی را برای فضای شما به ارمغان بیاورد.

خدمات معماری رهام آرک:


طراحی نما: ساخت نمای ساختمان می تواند یکی از مهمترین و اولین فاکتورهای مورد توجه کاربر یک بنا باشد. به همین دلیل طراحی نما بسیار حائز اهمیت بوده و تیم رهام با طراحی های خلاقانه و جذاب سعی می کند ارتباط اولیه مخاطب را با ساختمان شما خاطره انگیز کند.

طراحی معماری: طراحی معماری مهمترین مرحله اولیه یک پروژه ساختمانی است که شامل سه بخش (فاز) می باشد. هر یک از این بخش ها که شامل مطالعات، نقشه های معماری و نقشه های اجرایی می باشند در روند طراحی و ساخت یک پروژه معماری تاثیر چشمگیری خواهند داشت.

طراحی محوطه و فضای سبز: امروزه در دنیای ماشینی کنونی ارتباط با طبیعت بسیار کمتر از گذشته میباشد و فضای سبزی که ما با آن سر و کار داریم و حداقل متراژ رسیده است. به همین دلیل طراحی فضای سبز و محوطه اهمیت پیدا کرده تا بتوانیم در حداقل فضا بهترین استفاده را از سبزینگی داشته باشیم.

چرا رهام آرک:

طراحی خلاقانه

تیم طراحی ما با مشارکت و مشاوره مستقیم با کارفرمایان و کاربران فضا، سعی دارد بهترین طراحی را در جهت رفع تمام نیازهای فضایی شما داشته باشد.

مهندسین خلاق و متخصص

مهندسین طراح و مجری های پروژه های معماری ما، افراد خلاق و متخصصی هستند که در تلاشند در راستای نیاز شما بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنند.

تیم اجرایی قوی و با تجربه

ما در پروژه های معماری، تیم های اجرایی قوی و مطمئن در زمینه های مختلف مورد نیاز هر پروژه را به کار گرفته‌ایم تا با کیفیت ترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاوریم.

تعهد به زمان اجرا و کار

ارائه جدول زمان بندی در ابتدای پروژه توسط تیم رهام به کارفرما صورت میگیرد و در پی آن مهندسین ما متعهد به انجام پروژه طبق برنامه زمان بندی خواهند بود.

اخلاق حرفه‌ای

تمام تیم رهام از متخصصین کار آزموده‌ای که در تلاشند با روحیه‌ی تیمی خود و نهایت مسئولیت پذیری رضایت کارفرمایان را جلب کرده و تعهد خود را به کار اجرا نمایند.

Portfolio

دانلود پورتفولیو رهام آرک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x