توسعه دهندگان رهام

تیم برنامه نویسی رهام با داشتن ۹ سال سابقه در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، کدنویسی، سئو و تسلط به  ۱۲  زبان برنامه نویسی و همچنین با داشتن بیش از ۵۰ وبسایت وردپرسی، ۳۰ وبسایت جوملایی و ۱۰ وبسایت اختصاصی و همچنین همکاری در بیش از ۶۰ پروژه مستقل می تواند تمامی نیاز های کسب و کار شما را پوشش دهد

Raham Development

Raham programming team with 9 years of experience in website design, application design, coding, SEO and mastering 12 programming languages, as well as having more than 50 WordPress websites, 30 Joomla websites and 10 dedicated websites, as well as cooperation in more than 60 independent projects can cover all your business needs

تیم دیجیتال مارکتینگ رهام

رهام اَدز با داشتن نیروهای متخصص در زمینه های مدیریت شبکه های اجتماعی، عکاسی و فیلم برداری، طراحی، چاپ، برندینگ، مشاوره تبلیغات و کمپین نویسی با سابقه انجام پروژه های شناخته شده در شرکت ها، کارخانه ها، هلدینگ ها و سازمان ها همواره خدمات متفاوتی را ارایه نموده است و افتخارات بسیاری را برای مجموعه رهام به ارمغان آورده است.

Raham Advertisment

Raham Ads has specialized services in the fields of social media management, photography, design, print and branding, with a history of performing well-known projects in companies, factories, holdings and organizations, has always provided different services and It has brought many honors to Raham Team.

تیم ارتباطات رهام

تیم ارتباطات رهام قدیمی ترین و پر سابقه ترین بخش رهام می باشد که با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه های شبکه، دوربین های مدار بسته و … می تواند تمامی نیاز های کسب و کار شما را رفع نماید.

Raham Communication

Raham communication is the oldest and most experienced department of Raham, which with more than 15 years of experience in the fields of network, CCTV, etc., can solve all your business needs.

تیم رهام آرشیتکت

تیم مهندسی معماری رهام آرک، پروژه های معماری از صفر تا صد طراحی و اجرا در کنار کارفرمایان محترم فعالیت میکند و در زمینه های معماری، معماری داخلی، دکراسیون و چیدمان، بازسازی و نوسازی، غرفه های نمایشگاهی، ساخت ویلا و ساختمان، طراحی نما و … توسط تیم متخصص و حرفه ای پیشگام است.

Raham Architecture Team

Raham Arch Architectural Engineering Team, architectural projects from zero to one hundred design and execution with respectable employers in the fields of architecture, interior architecture, decoration and layout, reconstruction and renovation, exhibition stands, construction of villas and buildings, facade design . And … is pioneered by a professional team.

راه های فروش

مقایسه راه های فروش اینستاگرام و سایت

راه های فروش پر بازدید

اینستاگرام یا وبسایت؟ این سوال خیلی از کاربرانی هست که میخواهند کسب و کاری را شروع کنند و به دنبال راهی مناسب از بین راه های فروش هستند. خیلی ها این دو را با هم مقایسه می‌کنند و میخواهند فقط در یک کدام کارشان را شروع کنند، اما این کاملا اشتباه هست. این دو هر کدام مکمل یکدیگر هستند و با یکدیگر می‌توانید یک کسب کار درجه یک داشته باشید و یک برند بسازید. اما با این حال هر کدام مزیت هایی دارند.

اینستاگرام در سال های اخیر در جذب مخاطب بیشتر، استفاده رایگان و آسان، برقراری ارتباط راحت تر و… عملکرد بهتری داشته. اما با این حال امکانات و قابلیت هایی که وبسایت حرفه ای می‌تواند در اختیارمان قرار دهد خیلی بیشتر است.

استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

همانطور که گفته شد اینستاگرام در سال های اخیر طرفداران خیلی زیادی داشته و به همین دلیل هم فضای مناسبی برای شروع کسب و کار است.

مزیت های اینستاگرام

  • بازخورد سریع تر: در اینستاگرام به دلیل وجود کاربران زیاد شما را زودتر به نتیجه می‌رساند. شما در این برنامه زود تر می‌توانید به فروش برسید.
  • استفاده آسان: پست گذاشتن در اینستاگرام، تعامل، استفاده از سایر امکانات و… در اینستاگرام بسیار راحت می‌باشد به همین دلیل می‌توان گفت که راه مناسبی برای فروش است.

معایب های اینستاگرام

  • قابلیت جست و جو ندارید: در اینستاگرام اجناس جدیدی که می‌گذارید قابل مشاهده برای کاربر هستند و محصولات قدیمی شما، حتی اگر پر فروش بوده باشند از دسترس آسان خارج شدند.
  • قابلیت به روزرسانی محصولات را ندارید: ممکن است که شما بخواهید محصولات خود را ادیت کنید و قیمت و عکس ها را تغییر بدید. اما تغییر دادن محصولات در اینستاگرام کمی سخت است و اکثرا افراد تغییرات شما را نمی‌بیند.

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، دو تا از روش های اقزایش فروش اینستاگرام و وبسایت است که اکنون به فروش در وبسایت می‌پردازیم.

وبسایت یکی از بهترین راه های فروش

شما به غیر از اینستاگرام می‌توانید از طریق وبسایت فروش داشته باشید. سایت فروشگاهی یکی از بهترین راه های فروش برای کسب و کار ها است و کار های مختلفی می‌توانید برای برندسازی در این راه انجام دهید.

در وبسایت فروشگاهی شما می‌توانید اعتماد بیشتری نسبت به اینستاگرام به دست آورید. همچنین می‌‌توانید در گوگل دیده شوید و محصولات خودتون رو از طریق نتایج گوگل (سئو) به فروش برسانید.

شما برای نمایش محصولات خودتون هم محدود نیستید و به غیر از پست و استوری می‌‌توانید با قابلیت های بیشتری محصولات خودتان را برای فروش بگذارید.

تفاوت مخاطبین اینستاگرام و سایت برای فروش

در پیج های اینستاگرامی ممکن است که افراد از طریق تبلیغات پیج های بزرگتر وارد صفحه شما بشوند و مشتریان هدف شما نباشند. اما در سایت احتمال فروش شما بیشتر خواهد بود به این دلیل که افراد از طریق سرچ نام محصولات شما، به سایت شما رسیدند و احتمال خرید آنها بیشتر خواهد بود.

البته این نکته را بگوییم که شما برای پیشرفت بهتر، باید از هر دو پلتفرم (اینستاگرام و وبسایت) استفاده کنید. به طوری که از تبلیغ های اینستاگرامی مشتری هدف را جذب نمایید و کم کم آنها را به سمت سایت خود هدایت کنید تا بتوانید به فروش برسید و باشگاه مشتریان خود را بروز نگه دارید.

معایب فروش از طریق سایت

با اینکه طراحی سایت فروشگاهی مزایای بسیاری دارد اما به هر حال از معایبی هم برخوردار است و در ادامه به برخی از معایب فروش آنلاین می‌پردازیم که البته این معایب برای فروش از طریق سایت بیشتر است اما در اینستاگرام هم ممکن است پیش می‌آید:

  • مشتریان نمی‌توانند محصول را آزمایش کنند: همیشه این مشکل بین افراد قبل از خرید بوده که آیا این فروشگاهی که از آن خرید می‌کنم قابل اعتماد است یا خیر، آیا جنس محصولاتش خوب است یا خیر و… برای همین بی اعتمادی ها ممکن است که درصد فروش شما نسبت به بازدیدکنندگان سایت شما افت کند. برای همین شما هم می‌توانید با استفاده از صفحه رضایت مشتریان از این درصد کم کنید.
  • مشکل حمل و نقل: شما بعد از مرحله تایید فروش باید محصول را به صورت بسته بندی شده و مرتب به دست مشتری برسانید. برای همین هم به یک شخص مطمئن نیاز دارید تا کار حمل و نقل را انجام دهد.

مقایسه نهایی راه های فروش اینستاگرام و سایت فروشگاهی

در نهایت می‌توان گفت که انتخاب بین سایت و اینستاگرام و استفاده از فقط یکی از آنها کار درستی نمی‌باشد. این دو با وجود مزایا و معایبی که داشتند مکمل همدیگر هستند با وجود هر دوی آنها شما می‌توانید برند خودتتان را بسازید و به فروش مد نظر برسید.

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x