توسعه دهندگان رهام

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

Raham Development

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque scelerisque nulla vitae turpis convallis, et tincidunt ligula lacinia. Maecenas id condimentum velit, vel egestas justo. Nunc tempor pellentesque sem vitae suscipit. Phasellus ac tincidunt nibh. Phasellus vitae erat non libero posuere fringilla id in odio. Donec dictum velit ornare, faucibus leo id, ornare ex.

تیم دیجیتال مارکتینگ رهام

رهام اَدز با داشتن نیروهای متخصص در زمینه های مدیریت شبکه های اجتماعی، عکاسی و فیلم برداری، طراحی، چاپ، برندینگ، مشاوره تبلیغات و کمپین نویسی با سابقه انجام پروژه های شناخته شده در شرکت ها، کارخانه ها، هلدینگ ها و سازمان ها همواره خدمات متفاوتی را ارایه نموده است و افتخارات بسیاری را برای مجموعه رهام به ارمغان آورده است.

Raham Advertisment

Raham Ads has specialized services in the fields of social media management, photography, design, print and branding, with a history of performing well-known projects in companies, factories, holdings and organizations, has always provided different services and It has brought many honors to Raham Team.

توسعه دهندگان رهام

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

Raham Development

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque scelerisque nulla vitae turpis convallis, et tincidunt ligula lacinia. Maecenas id condimentum velit, vel egestas justo. Nunc tempor pellentesque sem vitae suscipit. Phasellus ac tincidunt nibh. Phasellus vitae erat non libero posuere fringilla id in odio. Donec dictum velit ornare, faucibus leo id, ornare ex.

تیم رهام آرشیتکت

تیم مهندسی معماری رهام آرک، پروژه های معماری از صفر تا صد طراحی و اجرا در کنار کارفرمایان محترم فعالیت میکند و در زمینه های معماری، معماری داخلی، دکراسیون و چیدمان، بازسازی و نوسازی، غرفه های نمایشگاهی، ساخت ویلا و ساختمان، طراحی نما و … توسط تیم متخصص و حرفه ای پیشگام است.

Raham Architecture Team

Raham Arch Architectural Engineering Team, architectural projects from zero to one hundred design and execution with respectable employers in the fields of architecture, interior architecture, decoration and layout, reconstruction and renovation, exhibition stands, construction of villas and buildings, facade design . And … is pioneered by a professional team.

اینستاگرام

اشتراک گذاری:

از روز اولی که دوربین‌های جلویی (دوربین سلفی ) برای گوشی‌های هوشمند توسط شرکت های سازنده در نظر گرفته شدند، کسی به اهمیت آنها در آینده و نقش مهم و آنها در ابزارهای بزرگی مانند اینستاگرام فکر نمی‌کرد. اما به مرور زمان و در سال ۲۰۱۰ شاهد ظهور یک برنامه یا شبکه اجتماعی بودیم که دنیای ارتباطات را تحت تأثیر قرار داد و نقش این دوربین‌ها را نسبت به قبل پررنگ‌تر کرد. این اهمیت به جایی رسیده است که در نقاط مختلف شهر شاهد افرادی هستیم که به گرفتن سلفی با رویدادها و وقایع مختلف هستند. به همین دلیل، اهمیت اینستاگرام به حدی افزایش یافته است که زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داده و نمی‌توان از نقش غیرقابل انکار آن در تغییر رویه افراد مختلف چشم‌پوشی کرد.

اما در کنار این موضوع، شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف با پشتوانه افراد حاضر در این شبکه اجتماعی، اقدام به راه اندازی کمپین‌های مختلفی کرده‌اند و بسیاری از مشتریان خود را از دنیای اینستاگرام جذب می‌کنند.

در مورد اهمیت اینستاگرام و نقش عمده آن در سطح جامعه نیازی به تفسیر و توضیح نیست و امروزه می‌بینیم که افراد با محدوده سنی مختلف از آنها استفاده می‌کنند. حالا اگر از جوانب مثبت و منفی استفاده از این ابزار در افراد با محدوده سنی پایین بگذریم، باید پذیرفت که اکثر افراد در طیف‌های سنی مختلف به آن دسترسی دارند و از آن استفاده می‌کند. جالب است بدانید که بالاترین استفاده از این ابزار به محدوده سنی 18 تا 24 سال تعلق دارد که فعالترین افراد جامعه محسوب می شوند.

نکته جالب در مورد کاربرد اینستاگرام این است که کاربران برای استفاده از آن دردسر چندانی تحمل نمی‌کنند و به راحتی نحوه کار با آن را فرا می‌گیرند. این ابزار به شکلی طراحی شده است که به راحتی می‌توان به قسمتهای مختلف آن دسترسی داشت، اطلاعات آن را ویرایش کرد، از راه های مختلف در آن ثبت نام کرد و حتی نمونه وب سرویس ( نسخه وبی اینستاگرام ) آن نیز ارائه شده.

چرا اینستاگرام ؟

قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث چرایی استفاده از اینستاگرام شویم و بخواهیم به شکل واضحی به این سؤال پاسخ دهیم، باید توجه داشت که افراد جامعه با توجه به دیدگاه و سطح دانش خود، از این شبکه و امکانات اون استفاده‌های مختلفی می‌کند. بنابراین قصد نداریم که این ابزار و به شکلی خصوصی و منحصر به یک گروه بررسی کنیم . در ادامه با ما همراه باشید تا به چند آمار شگفت انگیز در مورد این ابزار اشاره کنیم . این امار ها می‌تواند قابلیت‌ها و توانایی اینستاگرام را به شکل بهتری نشان دهند:

  • اینستاگرام ماهانه حدود 800 میلیون کاربر فعال دارد ( تقریبا 10 برابر جمعیت کل کشور عزیزمان! )؛
  • شاید جالب باشد بدانید که روزانه بیش از 95 میلیون عکس و ویدئو در این شبکه آپلود می‌شود؛
  • با توجه به مطالب منتشر شده، روزانه حدود 6/1 میلیارد لایک در اینستاگرام رخ می‌دهد؛
  • ۵۷ درصد از کاربران اینستاگرام هر روز به وبسایت آن نیز دسترسی دارند؛
  • نرخ و سرعت تبادل اطلاعات در اینستاگرام حدود ۱۵ برابر سریع‌تر از فیس بوک و ۲۰ برابر سریعتر از توییتر است؛
  • هشتگ عشق یا #love به عنوان محبوب‌ترین هشتگ اینستاگرام  شناخته می‌شود تا روزی که این مطلب نوشته شده بیشتر از 1,323,137,272 تنها با این هشتگ در اینستاگرام منتشر شده است !
  • در حال حاضر ۸۶ درصد از برندهای معروف در اینستاگرام دارای حساب کاربری هستند که ۷۱ درصد آنها در یک سال اخیر عضو شده‌اند؛
  • ۷۳ درصد از برندهای معروف حداقل یک عکس یا ویدئو در هفته در اینستاگرام منتشر می‌کنند؛
  • برندهایی که در این شبکه دارای بیش از ۱۰۰ هزار فالوور هستند، در دو سال اخیر بیش از 163 درصد رشد داشته‌اند؛

شاهد هستیم که آمارهای ارائه شده فوق نشان می‌دهند که تا چه اندازه کاربران به استفاده از اینستاگرام علاقه نشان داده اند. اما اگر کلیه این آمارها را بیخیال شویم و تنها بر روی قدرت محتوای بصری در بازاریابی و تاثیر آن در فروش متمرکز شویم ، خواهیم یافت که , مطالعات نشان می‌دهد که محتوای بصری بیش از ۹۳ درصد از مردم را به خرید وسوسه می‌کند . در حقیقت محتوای بصری تصاویر و ویدئوها نه تنها ساده‌تر هستند و پردازش آنها برای مغز انسان راحت‌تر است، بلکه یک چیز عالی برای جلب توجه و کشاندن مشتری به کسب و کار است. بنابراین اینستاگرام از این قابلیت نهایت بهره را برده و امروزه در این بخش نیز شاهد آمارهای جالبی هستیم :

  • تصاویر و جلوه‌های بصری بیش از ۶۰ برابر سریع‌تر از نوشته‌های متنی توسط مغز پردازش می‌شود؛
  • بیش از ۴۰ درصد از افراد جامعه نسبت به تصاویر عکس العمل بهتری نشان می‌دهند؛
  • 65 درصد از مخاطبان هر کسب و کار ترجیح می‌دهند که از تصاویر و جلوه‌های بصری استفاده کنند.

بدون شک تبلیغات آنلاین اینده صنعت تبلیغات خواهد بود و در این میان شبکه های اجتماعی سهم مهمی رو دارند . اینستاگرام یکی از محبوبترین و بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیاست و مکان فوق العاده ای برای تبلیغ محصول , خدمات و مهمتر از همه برندسازی است .